Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Britt

Mary Driesen

Leuk Britt, ik ga je zeker volgen als ik zelf internet heb tenminste! Fijn dat de reis door kan gaan ondanks die ebola in de buurlanden. Een leerzame tijd en heel veel plezier. Mary

cor

Leuk!

margriet spanjaard

Hey Britt, leuk... ik verheug me op je verhalen en ik hoop dat dit een fantastische ervaring voor je wordt.

Nico Holdinga

Dag Britt,

Heel veel succes en een leerzame en indrukwekkende tijd gewenst in Ghana want dit blijft je een leven lang bij.

Tineke de Louw

Lieve Britt. Heel veel moois en meer wensen wij, Martin en ik, jou op deze reis. Neem veel mooie momenten in je op om ze later te herinneren en er over te vertellen. Wij gaan je blog met veel belangstelling volgen. En aan je denken zoals ik heb afgesproken. Liefs en knuffel van ons voor een goede reis.

berry en manita

hoi britt hier een berichtje uit druten
geniet van deze mooie en leerzame reis
liefs berry en manita