Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Britt

Reacties

Reacties

Mary Driesen

Leuk Britt, ik ga je zeker volgen als ik zelf internet heb tenminste! Fijn dat de reis door kan gaan ondanks die ebola in de buurlanden. Een leerzame tijd en heel veel plezier. Mary

cor

Leuk!

margriet spanjaard

Hey Britt, leuk... ik verheug me op je verhalen en ik hoop dat dit een fantastische ervaring voor je wordt.

Nico Holdinga

Dag Britt,

Heel veel succes en een leerzame en indrukwekkende tijd gewenst in Ghana want dit blijft je een leven lang bij.

Tineke de Louw

Lieve Britt. Heel veel moois en meer wensen wij, Martin en ik, jou op deze reis. Neem veel mooie momenten in je op om ze later te herinneren en er over te vertellen. Wij gaan je blog met veel belangstelling volgen. En aan je denken zoals ik heb afgesproken. Liefs en knuffel van ons voor een goede reis.

berry en manita

hoi britt hier een berichtje uit druten
geniet van deze mooie en leerzame reis
liefs berry en manita

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!